План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) у 2024/2025 навчальному році
План заходів, спрямованих на запобігання
та протидію булінгу (цькуванню) у 2024/2025 навчальному році
№ |
Заходи |
|
Терміни виконання |
Відповідальний |
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу (цькування) |
||||
1 |
Затвердження на педраді плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькування) у 2024/2025 н.р. |
Серпень |
Директор Васильченко І.М. |
|
2 |
Підготовка наказу «Про організацію роботи з питань протидії булінгу (цькування) у закладі освіти» |
Вересень |
Директор Васильченко І.М. |
|
3 |
Підготовка наказу «Про створення комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти» |
Вересень |
Директор Васильченко І.М. |
|
4 |
Наради з питань профілактики булінгу (цькування):
|
Вересень, січень |
Директор Васильченко І.М. |
|
5 |
Обговорення правил поведінки в класах, оформлення правил у вигляді наочних стендів |
Вересень |
Директор Васильченко І.М. |
|
6 |
Організація механізмів звернення для повідомлень про випадки булінгу (цькування) |
Вересень |
Заступник директора з ВР Гаврило Л.М., соціальний педагог Шелест М.І., класні керівники |
|
7 |
Поновлення інформації про профілактику булінгу (цькування) на сайті закладу освіти |
Жовтень, січень |
Соціальний педагог Шелест М.І., практичний психолог Пещерова Н.М. |
|
8 |
Участь у акції «16 днів проти насильства» |
25 листопада – 10 грудня |
Соціальний педагог Шелест М.І., практичний психолог Пещерова Н.М. |
|
9 |
Виступи на батьківських зборах з профілактики булінгу (цькування) в учнівському колективі |
Впродовж навчального року за потреби |
Адміністрація, спеціалісти психологічної служби, запрошені спеціалісти |
|
Робота з працівниками школи |
||||
10 |
Проведення навчальних занять для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування на них |
Осінні канікули |
Соціальний педагог Шелест М.І., практичний психолог Пещерова Н.М. |
|
11 |
Тренінгові заняття для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти |
Зимові канікули |
Соціальний педагог Шелест М.І., практичний психолог Пещерова Н.М. запрошені спеціалісти |
|
12 |
Консультування класних керівників у разі виникнення проблемних ситуацій |
Впродовж навчального року |
Соціальний педагог Шелест М.І., практичний психолог Пещерова Н.М. |
|
Робота з учнями |
||||
13 |
Проведення тренінгових та практичних занять для учнів з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфліктів |
Впродовж року |
Заступник директора з ВР Гаврило Л.М., соціальний педагог Шелест М.І., практичний психолог Пещерова Н.М. |
|
14 |
Проведення ранкових зустрічей («Ранкове коло») з метою формування навичок дружних стосунків у класному колективі |
Впродовж року |
Класоводи |
|
15 |
Голини спілкування для молодших школярів (1 – 4-й класи): «Якщо тебе ображають», «Якщо ви посварилися», «Якщо я образив однокласника» тощо |
Листопад |
Класні керівники, вихователі ГПД |
|
16 |
Виховні години (5-8 класи) «Булінг: міфи та реальність», «Не допускай насилля над ближнім», «Допоможи другу», «Вчимося безпечної поведінки в мережі Інтернет». |
Січень |
Класні керівники, соціальний педагог Шелест М.І., практичний психолог Пещерова Н.М. |
|
17 |
Уроки відвертого спілкування (9-11 класи) «Як протистояти тиску однолітків», «Профілактика булінгу в учнівському середовищі», «Змінюй в собі негативне ставлення до інших», «Як подолати булінг» |
Впродовж року |
Заступник директора з ВР Гаврило Л.М., соціальний педагог Шелест М.І., практичний психолог Пещерова Н.М. |
|
18 |
Година психолога: бесіди щодо протидії булінгу, попередження конфліктів в учнівському середовищі. |
Січень |
Практичний психолог Пещерова Н.М. |
|
19 |
Бесіди представників поліції, соціальної служби з учнями щодо протидії булінгу (цькуванню) |
Впродовж року |
Соціальний педагог Шелест М.І., запрошені спеціалісти |
|
Робота з батьками |
||||
20 |
Тематичні батьківські збори «Протидія булінгу (цькуванню) в учнівському середовищі», «Безпечна поведінка дітей в мережі Інтернет», «Булінг та кібербулінг» |
Впродовж року та/або за потреби |
Адміністрація школи, класні керівники |
|
21 |
Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей |
За потреби |
Соціальний педагог Шелест М.І., практичний психолог Пещерова Н.М. |
|
Моніторинг освітнього середовища закладу освіти |
||||
22 |
Самооцінка закладу освіти за показниками безпеки, комфортності, інклюзивності |
2 рази на рік |
Адміністрація школи, колектив закладу |
|
23 |
Анонімне анкетування учнів 5-11 класів про випадки булінгу (цькування) у закладі |
Січень |
Психолог |
|
24 |
Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів. |
Протягом року за потреби |
Соціальний педагог Шелест М.І., практичний психолог Пещерова Н.М. |
|
25 |
Підготовка звіту про виконання плану заходів із запобігання та протидії булінгу (цькуванню) в закладі освіти |
Червень |
Заступник директора з ВР Гаврило Л.М., соціальний педагог Шелест М.І., практичний психолог Пещерова Н.М. |