Методичні рекомендації для батьків дітей з особливими освітніми потребами
Методичні рекомендації для батьків дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації навчання та розвитку дітей в умовах карантину12:02 13.04.2020
Інклюзивне навчання (англ. inclusive education) — навчання учнів або студентів із особливими потребами вводячи їх до загального освітнього середовища за місцем їхнього проживання. Інклюзивне навчання розглядається як альтернатива інтернатній системі (коли дітей з особливими потребами утримують та навчають окремо від інших дітей) та навчанню вдома.
Шановні батьки!
Якщо у Вашої дитини виникли труднощі під час засвоєння шкільної програми, звертайтеся до Лебединського інклюзивно-ресурсного центру (вул.Маршала Рибалко 33).
Спеціалісти нададуть Вам та дитині рекомендації щодо навчання та виховання з урахуванням індивідуальних та вікових особливостей дитини.
Відеороз’яснення про інклюзивно-ресурсні центри https://www.youtube.com/watch?v=VNXCR2JZtO0
Наголошуємо, що інклюзивно-ресурсний центр надає лише рекомендації щодо освітньої програми, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг відповідно до потенційних можливостей дитини. Заклад, вид і форму здобуття освіти обирають батьки (інші законні представники) дитини.
Діти з особливими освітніми потребами можуть здобувати навчання в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти за місцем проживання.
Методичні рекомендації для батьків дітей з особливими освітніми потребами
Методичні рекомендації для батьків дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації навчання та розвитку дітей в умовах карантину12:02 13.04.2020
Поради щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами
Методичні рекомендації містять коротку характеристику розладів за нозологіями; рекомендації щодо організації та здійснення навчання дітей зазначеної категорії, корекції їх вад. Мета методичних рекомендацій – допомогти педагогам, які навчають дітей із особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах. У методичних рекомендаціях розглядається Поради щодо навчання дітей з особливими освітніми потребамипитання здійснення корекційного навчання дітей із особливими освітніми потребами в класах з інклюзивним навчанням, специфіка роботи з дітьми даної категорії. Пропонується для використання в роботі керівникам загальноосвітніх навчальних закладів, реабілітаційних центрів, фахівцям психолого-медико-педагогічних консультацій, педагогам, психологам, батькам.13:40 08.04.2020
Індивідуальні плани роботи за інклюзивною формою навчання під час карантину (дистанційне навчання)
Індивідуальні плани роботи за інклюзивною формою навчання під час карантину (дистанційне навчання)14:01 06.04.2020
Гіперактивна дитина: причини і симптоми гіперактивності, поради батькам
Гіперактивність – явище, яке проявляється у багатьох дітей, заважаючи їх повноцінній адаптації в суспільство. Згідно з різними статистичними даними, на цю патологію страждають від 2,5 до 18 відсотків дітей. Такі діти незалежно від ситуації весь час в русі, вони бігають, метушаться, безцільно рухаються, а в деяких випадках, також нездатні надовго затримувати свою увагу на певних предметах.12:50 10.01.2020
Методика роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі
Кожна дитина є особливою, і це незаперечно. Однак усе ж таки є діти, про яких кажуть «ОСОБЛИВІ» не для того, щоб підкреслити унікальність здібностей, а для того, щоб відмітити ті особливі потреби, які відрізняють їх від інших дітей. Незалежно від стану здоров’я, наявності фізичного чи інтелектуального порушення, кожна людина має право на повноцінне життя, освіту, якість якої не відрізняється від якості освіти решти людей.13:12 16.10.2019
Положення про індивідуальну форму навчання
Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах12:40 15.10.2019
Організація інклюзивно-ресурсного центра
Постанова КМУ від 12.07.2017 № 545 " Положення про інклюзивно-ресурсний центр"12:31 15.10.2019
Переваги інклюзивного навчання у навчально-виховному процесі школи
Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей» (Концепція розвитку інклюзивної освіти. Наказ МОН від 01.10.2010 № 912).11:53 15.10.2019