A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Михайлівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

Сторінка психологічої служби

 


соціальний педагог

Професійне кредо:  «Учень, не посудина, яку потрібно наповнити,
а факел, який потрібно запалити»  
(К. Ушинський)

Соціальний педагог – це вчитель, який завжди готовий допомогти дитині, вислухати її, дати корисну пораду. Соціальний педагог відіграє роль щирого та відвертого друга школяра, з яким завжди можна поділитися горем, вилити душу та отримати допомогу. Також він виявляє учнів, які потребують соціальної допомоги. Це діти, які в силу своїх здібностей не можуть засвоїти шкільної програми. Це діти, які переживають стреси в колективі однолітків у школі чи в сім'ї. Це хворі діти з тими чи іншими вадами, або ж школярі які долучилися до наркотиків, алкоголю. Це педагогічний працівник, який активно співпрацює з різноманітними органами: службами у справах дітей, сім’ї, молоді та спорту, органами міліції, працівниками районної лікарні, тісно співпрацює з психологічною службою району та психолого-педагогічною службою шкіл міста. Соціальний педагог також допомагає обдарованим дітям.

Соціальний педагог у своїй діяльності виконує такі функції:

діагностичну: вивчає та оцінює особливості діяльності і розвитку учнів (вихованців), мікроколективу (класу чи референтної групи), шкільного колективу в цілому, неформальних молодіжних об’єднань;  досліджує спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сімей та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу в мікрорайоні та джерела негативного впливу на дітей та підлітків;

 
прогностичну: прогнозує на основі спостережень та досліджень посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості учня чи групи; прогнозує результати навчально-виховного процесу з урахуванням найважливіших факторів становлення особистості;
 
консультативну: дає рекомендації (поради) учням, батькам, вчителям та іншим особам з питань соціальної педагогіки; надає необхідну консультативну соціально-педагогічну допомогу дитячим, молодіжним об’єднанням, дітям, підліткам, які потребують піклування чи знаходяться у складних життєвих обставинах;
 
захисну: забезпечує дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків, представляє їхні інтереси у різноманітних інстанціях (служби у справах неповнолітніх, міліції, суди тощо);
 
профілактичну: переконує учнів в доцільності соціально значимих норм та правил поведінки, ведення здорового способу життя, сприяє попередженню негативних явищ в учнівському середовищі;
 
соціально-перетворювальну: надає соціальні послуги, спрямовані на задоволення соціальних потреб учнівської молоді; здійснює соціально-педагогічний супровід навчально-виховного процесу, соціально-педагогічний патронаж соціально-незахищених категорій дітей; сприяє соціальному і професійному визначенню особистості, дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді;
 
організаційну: координує діяльність та взаємодію усіх суб’єктів соціального виховання; сприяє соціально корисній діяльності дітей і підлітків; формує демократичну систему взаємостосунків в підлітковому середовищі, а також серед дітей і дорослих.

Специфіка функцій соціального педагога потребує безперервного самовдосконалення, широкої поінформованості, обізнаності, ерудиції, глибоких спеціальних знань. Соціальний педагог має бути цікавим для оточення.На відміну від звичайного педагога у навчальному закладі, в роботі соціального педагога першорядну роль відіграє не навчальна, а виховна функція, функція соціальної допомоги і захисту.

Дата: від до Скинути

Інформація від соціального педагога

???? Не звинувачуйте себе ні в чому. Під час війни будь-які прийняті вами рішення про безпеку вашої сім’ї, є правильними. ???? Відслідковуйте негативні думки та виділіть собі час на них (техніка «Будильник»: я подумаю про це з 10.00 до 11.00, в інший час буду вільним/вільною від цих думок). ???? Фокусуйтесь на позитивних спогадах, які є для вас підтримкою. ???? Намагайтеся, підтримувати спілкування з іншими людьми. ???? Дайте собі можливість прожити емоції – спогади про дім, роботу, близьких, які залишись, можуть викликати сум, тривогу, страх – дозволяйте собі ці почуття. ???? Реагуйте на свої потреби та намагайтеся їх задовольняти. ???? Відслідковуйте негативні поведінкові реакції, наприклад, бажання дистанціюватися від усіх та ізолюватися; думки на кшталт “Мене більше нічого не цікавить, я нічого не хочу робити...". Формуйте нові ритуали та шукайте сенс та мотивацію.  ???? Обмежте перегляд новин, безперервне читання соціальних мереж.  ???? Виконуйте фізичні вправи, гуляйте.

12:15 30.03.2022

Мотиваційний інтерактивний онлайн-урок з профорієнтації «Твоя суперпрофесія»

17 грудня учнів 9-10 класів переглянули мотиваційний інтерактивний онлайн-урок з профорієнтації «Твоя суперпрофесія». Мета уроку - ознайомлення підлітків із методами, які допоможуть їм правильно підійти до вибору професії. В рамках уроку відбулася презентація трьох професій, які можуть забезпечити швидкий соціальний ліфт. 

17:58 17.12.2021

Всеукраїнський онлайн урок

12 жовтня учні 10 класу переглянули Всеукраїнський онлайн-урок з профорієнтації "Обери професію своєї мрії". Своїми істріями успіху з учнями поділилися Євген Клопотенко, Жан Баленюк, Уляна Пчолкіна та інші запрошені гості. 

13:21 12.10.2021

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора